HTML

Nagy Attila - közéleti blog

Mint Zetelaka község független tanácsosa magamat és fejlesztési programomat szeretném ismertetni az érdeklődőknek, illetve véleményemet kifejteni a szerintem fontosnak tartott aktuális eseményekkel kapcsolatban.

Friss topikok

  • emese_: Emberre is mondjuk: sötétség van benne. Az ilyen lehet ostoba is, gonosz is. Nem tudja, mit tesz, ... (2010.03.31. 15:39) Zetelaka mire gyúr?
  • zita223: Ha már meg adatott hogy lehet kommentálni a dolgokat akkor meg teszem:_Sajnálatos modon a mult hon... (2009.07.27. 13:26) Rólam
  • zita223: Minden szép és jó csak az a bizonyos Korpos úr nem hiányzott a kép sorozatból!!!!!! (2009.07.27. 12:59) Deságkapu-maraton
  • zetelaki: most utolag konnyu valaszolni a cimben feltett kerdesre.Volt osszefogas Zetelakan is,igaz,hogy j... (2009.06.13. 18:57) Lesz Zetelakán magyar összefogás?
  • Lori: :) ez tetszik, es nekem egy tanitom szavai jutnak eszembe "Nem baj fiam ha huje vagy, csak ne legy... (2008.09.09. 13:19) A pokol felé vezető út jóindulattal van kikövezve.

Linkblog

Tevékenységi beszámoló 2004-2008

2008.05.12. 08:44 nagyatti

Mint a Zetelaki Önkormányzat független tanácsosa a 2004. évi megválasztásom óta 2008 májusáig, a következő tevékenységeket végeztem (próbáltam nem dagasztani valótlanságokkal, remélem sikerült :o) ):
  1. Topográfiai informatikai program (600 Euro értékben) adományozásának közvetítése a Zetelaki Közbirtokosság és a Polgármesteri Hivatal között az utóbbi javára.
  2. Civil Fórum szervezése, amelynek célja és eredménye egy fejlesztési vázlatterv elkészítése. Ez a terv részben útmutatóul szolgált az elmúlt 4 év fejlesztéseihez, de tartalmaz továbbra is megvalósítandó javaslatokat. A meghívottak között voltak vállalkozók, közigazgatási-, egészségügyi-, oktatási- és egyházi- intézményvezetők, illetve más meghatározó közössségi személyiségek.
  3. A Pro Zetea-Zetelakáért Alapítvány nemrég megválasztott elnökeként végrehajtottam az alapszabályzat frissítését, módosítását, konkrét lépéseket tettem az alapítvány pénzügyi-könyvelési helyzetének javítása érdekében.
  4. Vezető szerepet vállaltam abban a kampányokban, amelynek célja elérni azt, hogy minél több személy a személyi jövedelemadó 2%-át az alapítvány számlájára irányítsa.
  5. Cikkek a Zetelaki Hírlapba: Személyi jövedelemadó, Minifoci Bajnokság, utak állapota.
  6. Zetelaki Minifoci Bajnokság szervezése
  7. Kisebb szerep vállalása a Zetelaki Napok szervezésénél
  8. A község honlapjának www.zetelaka.net szerkesztése
  9. Asztalitenisz bajnokság társszervezője 2008-ban
  10. "Székely kapuk - a ma és a holnap kincsei" - nyertes pályázat társszerzője (Dimén Leventével közösen), melynek célja a zetelaki székely kapuk feltérképezése és néhányuk restaurálása.  
  11. Rendes és rendkívüli, valamint szakbizottsági üléseken rendszeresen részt vettem, ahol a község fejlesztéseit érintő döntéseket aktívan támogattam. Több javaslatom született, amelyeknek egy része meg is valósult. Ezek közül egy pár fontosabbat említenék:
                - felszólalásommal megakadályoztam, hogy Ivóban a minimális beépíthető terület csak 5 ár legyen. Helyette a 10 árat javasoltam Ivó turisztikai jellegének megőrzése érdekében, hogy ne váljon túlzsúfolttá és ízléstelenné.
                - javaslatomra útjára indítottuk a Zetelaki Hírlapot, amely több-kevesebb sikerrel ellátta a lakosságot közérdekű információval
                - Székelyföldi Autonómia témakörben szerveztem vitafórumot, megbeszélést, amely két ülést követően, érdeklődés hiányában kihűlt.

                - több alkalommal járultam hozzá javaslataimmal a községi utcák helyzetének javítása, rendeződése érdekében, valamint újságcikket is írtam ebben a témában.

Szeretnék ezúton köszönetet mondani mindazoknak, akik a fenti tevékenységeimben segítettek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyattila.blog.hu/api/trackback/id/tr23464596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása